شماره آگهی : 355427

جت هیتر گازی، برقی و گازوئیلی | قیمت فروش

شماره تماس : 09194201355

انواع جت هیتر:
همان‌طور که در بالا ذکر شد نوع سوخت، منبع گرمایش و محل نصب در دستگاه جت هیتر موشکی مهم‌ترین عنصر جهت دسته‌بندی این دستگاه گرمایشی صنعتی است؛ کمااینکه در حالت کلی جت هیترها به دودسته جت هیتر همرفتی و جت هیتر تابشی تقسیم می‌گردند.

جت هیتر همرفتی:
تقریباً تمام جت هیترهای مورداستفاده در کاربری‌های بزرگ از جت هیتر همرفتی استفاده می‌نمایند که این مدل از دستگاه‌ها بر اساس نوع سوخت و محل نصب به انواع زیر تقسیم می‌گردند:
جت هیتر گازوئیلی
جت هیتر برقی
جهت هیتر گازی
جت هیتر دوگانه‌سوز (ترکیبی)
جت هیتر دودکش دار
جت هیتر بدون دودکش
در جت هیتر همرفتی مخزن سوخت در زیر دستگاه قرار دارد و جریان هوای سردوگرم توسط فن‌های مکنده و دمنده از سیال با استفاده از جریان همرفتی جابه‌جا شده و به هوای محیط منتقل می‌گردد و سطح وسیعی از محیط در کمترین زمان ممکن گرم می‌گردد. دستگاه کاری جت هیتر به این صورت است که هوای تازه توسط فن مکیده شده و به داخل کوره گرم استوانه‌ای‌شکل دمیده می‌شود. این کوره به‌واسطه المنت‌های برقی یا شعله‌های آتش گرم می‌شود. هوا به‌واسطه برخورد باحرارت بالای داخل کوره گرم شده و هوای گرم شده از دهانه خروجی به محیط وارد می‌گردد.
دسته‌بندی انواع جت هیتر به لحاظ نوع سوخت:
جت هیتر گازی
هیترهای موشکی گازی یکی از پرمصرف‌ترین انواع جت هیتر صنعتی است که باتوجه‌به قیمت پایین سوخت گاز در کشور ایران بسیار مقرون‌به‌صرفه است. استفاده از جت هیتر گازی موجب کاهش مصرف برق تا حد زیادی می‌گردد. جت هیتر گازی در ظرفیت‌های 30 هزار، 50 هزار و 100 هزار کیلوکالری تولید می‌شوند. باتوجه‌به آلایندگی کمتر گاز نسبت به گازوئیل و هزینه کمتر نسبت به برق در اکثر گلخانه‌ها و سالن‌های پرورش طیور از جت هیتر موشکی گازی استفاده می‌کنند. این نوع هیتر های موشکی در دو مدل دو کش‌دار و بدون دوکش طراحی و تولید می‌گردند که نوع بدون دوکش مصرف بیشتری دارد.
لازم به ذکر است باتوجه‌به سیستم تهویه مکان باید در انتخاب جت هیتر دودکش دار یا بدون دودکش دقت لازم را داشته باشید؛ چون در صورت عدم وجود تهویه مناسب استفاده از جت هیتر بدون دودکش امکان بروز آسیب به گیاهان و جانوران را افزایش می‌دهد.

جت هیتر گازوئیلی
همان‌طور که عنوان شد علت اصلی استفاده از جت هیتر گازوئیلی عدم وجود یا کمبود وجود گاز در آن مکان است. درعین‌حال جت هیتر های گازوئیلی نیز در دو مدل جت هیتر گازوئیلی باکدار و بدون باک ساخته می‌شوند که می‌تواند به‌صورت دوnکش دار یا بدون دودکش تولید شوند.
جت هیتر موشکی گازوئیلی نیز همانند هیتر برقی و گازی عمل می‌کند؛ یعنی فضای داخلی کوره توسط سوختن گازوئیل گرم می‌شود و یک فن مکنده پرقدرت هوا را از بیرون مکیده و به داخل کوره گرم پرتاب می‌نمایید سپس هوای گرم شده از قسمت دهانه خروجی جت هیتر گازوئیلی به بیرون هدایت می‌گردد و موجب گرم‌شدن محیط می‌گردد. تنها تفاوت این نوع جت هیتر در نوع سوخت است.
لازم به ذکر است هوای گرم خروجی از هیتر موشکی گازوئیلی همراه با مقداری دی‌اکسیدکربن و دیگر گازهای حاصل از احتراق درون کوره است که می‌تواند برای محیط و موجودات حاضر در آن مکان مضر باشد. پس در انتخاب جت هیتر گازوئیلی دوکش دار و بدون دودکش دقت نمایید تا متناسب با محیط کاری شما باشد.
ادامه مطلب در وب سایت آذین تهویه
جت هیتر گازی، برقی و گازوئیلی | قیمت فروش